logo_mcm_kolor

Jesteśmy firmą świadczącą usługi medyczne w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, diagnostyki medycznej, rehabilitacji, stomatologii, opieki psychiatrycznej i psychologicznej, świadczeń pielęgnacyjno-opiekuńczych w ramach opieki długoterminowej w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym oraz medycyny pracy.

POLITYKA JAKOŚCI I ŚRODOWISKOWA

Dążymy do umocnienia pozycji na lokalnym rynku usług medycznych, przy spełnieniu oczekiwań pacjentów i zwiększenia stopnia ich zadowolenia.

Celem naszym jest:

  • świadczenie usług i sprawowanie opieki, zgodnie z wymaganiami i aktualnym stanem wiedzy, oraz postępowanie zgodnie z wymaganiami prawnymi dotyczącymi ochrony środowiska i innymi uregulowaniami środowiskowymi,
  • zapewnienie dostępu do usług i zaspokojenie potrzeb przy maksymalnym wykorzystywaniu środków i zasobów,
  • zapobiegania zanieczyszczeniom, ciągłej poprawy w zakresie oddziaływania na środowisko,
  • stałe powiększanie grona zadowolonych z naszych usług,
  • osiągnięcie stabilnej pozycji pod względem ekonomicznym.

Cele zamierzamy realizować poprzez:

  • wprowadzanie wewnętrznych standardów jakości i przestrzeganie ich realizacji,
  • stałą ocenę i podnoszenie jakości usług z uwzględnieniem opinii pacjentów,
  • utrzymywanie dobrych relacji między personelem medycznym a chorym i jego rodziną, zapewnienie sprawnego systemu przepływu informacji,
  • dobrą współpracę z dostawcami,
  • optymalizacji zużycia energii cieplnej i energii elektrycznej, właściwego zarządzania odpadami , bezpieczeństwa środowiskowego używanych substancji chemicznych
  • współuczestnictwo pracowników w kreowaniu wizerunku firmy i strategii rozwoju,
  • stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników,
  • stałe unowocześnianie sprzętu medycznego i poprawę warunków leczenia pacjentów.

W naszych działaniach zobowiązujemy się do:

  • przestrzegania standardów, wymagań prawnych i innych,
  • ciągłego usprawnienia procesów i doskonalenia systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 oraz systemu zarządzania środowiskowego wg normy ISO 14001:2015.

Dyrekcja Mościckiego Centrum Medycznego dokonuje okresowych przeglądów funkcjonowania systemu i weryfikuje przyjętą politykę jakości i środowiskową, dostosowując ją do zmieniających się warunków.

Polityka Jakości i Środowiskowa znana jest pracownikom Centrum, jest też podana do wiadomości wszystkim zainteresowanym pacjentom.

W imieniu personelu i swoim własnym deklaruję wolę realizacji wyznaczonych celów jakościowych i środowiskowych, a także stałe doskonalenie funkcjonowania systemu zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego w Mościckim Centrum Medycznym.


Tarnów, 29 maja 2017                                                                                                           Prezes Zarządu Jan Musiał