Open/Close Menu Zdrowie to podstawa !

W 10-13 maja odbyła się wycieczka integracyjna personelu MCM do pięknej stolicy naszego kraju.
Pobyt w stolicy rozpoczęliśmy od zwiedzania Świątyni Opatrzności Bożej, w którym zawiera się również Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego oraz Panteon Wielkich Polaków.
Następnie wybraliśmy się na kilkugodzinne zwiedzanie najstarszej części Warszawy. Wędrując po Starym Mieście, poznawaliśmy jego historię i oglądaliśmy zabytki między innymi Rynek z pomnikiem Syrenki i popularnym Kataryniarzem, Barbakan i mury obronne, Plac Zamkowy i Kolumnę Zygmunta III Wazy, Zamek Królewski, Pomnik Małego Powstańca, Pomnik Smoleńsk a późnym wieczorem oglądaliśmy pokazy w Multimedialnym Parku Fontann. Podczas wspólnego pobytu podziwialiśmy stojący przy Krakowskim Przedmieściu Pałac Prezydencki i jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli Warszawy- Pałac Kultury i Nauki.

Odwiedziliśmy również Kościół Świętego Krzyża , w którym znajduje się urna z sercem wielkiego kompozytora Fryderyka Chopina.

Po krótkim odpoczynku w Ogrodzie Saskim, udaliśmy się na Plac Piłsudskiego pod Grób Nieznanego Żołnierza.

Spacerowaliśmy także po Łazienkach Królewskich, które zachwyciły nas nie tylko swoim obszarem, bogatym w zabytki, ale i różnorodną, krajową i zagraniczną roślinnością. Mogliśmy podziwiać tu Nową i Starą Kordegardę, Nową Pomarańczarnię, Amfiteatr, Biały Domek , klasycystyczny Pałac na Wyspie, Świątynie Egipską , pomnik Chopina i wiele innych obiektów , równie ciekawych i robiących duże wrażenie.

Kolejnym punktem wycieczki było Muzeum Powstania Warszawskiego. Zgromadzone w muzeum eksponaty przybliżyły nam nie tylko historię i przebieg samego Powstania Warszawskiego, ale także lata okupacji hitlerowskiej, sytuację międzynarodową w trakcie i po wojnie oraz losy powstańców w powojennej, komunistycznej Polsce.
Do Tarnowa wróciliśmy zmęczeni, ale zadowoleni i pełni niezapomnianych wrażeń. To była wspaniała wycieczka!

CategoryZOL-AKTUALNOSCI

2016 © Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o.