Open/Close Menu Zdrowie to podstawa !

Niepełnosprawna Pani Anna została przywieziona do Mościckiego Centrum Medycznego przez córkę. Przy podejrzeniu złamania kości ogonowej miała wykonać badanie RTG, zlecone w ramach odpłatnej opieki zdrowotnej przez jedną z firm ubezpieczeniowych. Problemy proceduralne, które pojawiły się na miejscu udało się rozwiązać dzięki wysokim kompetencjom personelu rejestracji naszej spółki.  

Przy rejestracji nastąpiły kłopoty techniczne, związane z pobraniem skierowania na badanie, do którego kod przekazała firma ubezpieczeniowa. – Z niepokojem kontaktowałam się z infolinią, próbując zdalnie rozwiązać problem. Wizja ewentualne niemożności wykonania badania oraz jazdy raz jeszcze do domu w okolice Czchowa z powrotem z cierpiącą osobą niepełnosprawną była bardzo stresująca – czytamy w piśmie Pani Sylwii, która przywiozła mamę na badanie.

Pragnę podzielić się z Panem uznaniem dla kompetencji Pani, która obsługiwała nas w rejestracji. Nie tylko charakteryzowała ją wysoka kultura osobista i profesjonalizm, ale przede wszystkim zrozumienie dla sytuacji, empatia, zaangażowanie i chęć pomocy. Dzięki temu problem został rozwiązany – napisała córka pacjentki w piśmie, które skierowała do prezesa Mościckiego Centrum Medycznego Jana Musiała.

To budujące, że nasza pracowniczka wykazała się takim profesjonalizmem. Pragę zwrócić uwagę, że właśnie na empatię i rozwiązywanie problemów pacjentów zwracamy szczególną uwagę  – komentuje prezes Jan Musiał. Dodaje on, że rejestracja to pierwsze miejsce, w którym pacjenci stykają się z placówką. Dlatego podczas tych spotkań kształtują się ich opinie i doświadczenia. A przez pracę takich właśnie osób kształtowany jest wizerunek całej spółki, istniejącej przecież dla pacjentów.

Dodajmy, że w Mościckim Centrum Medycznym skargi, wnioski czy pochwały można składać w Rejestracji, w Dziale Organizacji i Rozliczeń Usług Medycznych a także u kierownika Oddziału Opieki Długoterminowej i Hospicyjnej oraz w Sekretariacie prezesa. Tam również dostępne są właściwe druki. W formie elektronicznej można je znaleźć na stronie MCM. Należy je przesyłać na adres: mcm@mcm.net.pl lub telefonować pod numer  14 688 05 11. Po wcześniejszym umówieniu się skargi i wnioski można także przekazać osobiście prezesowi spółki.  Można to zrobić również anonimowo, za pośrednictwem analizowanych na bieżąco Ankiet Satysfakcji Pacjenta. 

CategoryAktualności

2016 © Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Realizacja: Daniel Kania
Polityka Prywatności

Skip to content