Oferta Pracy #2025/013 – Pielęgniarka Koordynująca i Nadzorującą Pracę Innych Pielęgniarek / Pielęgniarz Koordynujący i Nadzorujący Pracę Innych Pielęgniarek

Mościckie Centrum Medyczne w Tarnowie to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się placówka, uznawana za lidera opieki medycznej w Małopolsce. Znajdujemy się w elitarnym gronie przychodni wyróżnionych Akredytacją Ministerstwa Zdrowia w zakresie Podstawowej Opieki Zdrowotnej. Prestiż ten posiada jedynie 16 placówek w regionie i 157 w całej Polsce.

Naszym pacjentom oferujemy kompleksową, interdyscyplinarną opiekę zdrowotną, zarówno w ramach kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, jak i usług komercyjnych. Kładziemy nacisk na jakość, bezpieczeństwo i komfort, łącząc najnowsze osiągnięcia medycyny z indywidualnym podejściem do każdego pacjenta.

Nasze wysokie standardy potwierdzają międzynarodowe certyfikaty ISO 9001:2015 (zarządzanie jakością) oraz ISO 14001:2015 (zarządzanie środowiskowe).

Mościckie Centrum Medyczne – tu zdrowie spotyka się z nowoczesnością!

Pielęgniarka Koordynująca i Nadzorującą Pracę Innych Pielęgniarek / Pielęgniarz Koordynujący i Nadzorujący Pracę Innych Pielęgniarek

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie zespołem:
    • Ustalanie standardów pracy, przydzielanie zadań i organizowanie pracy podległego personelu.
    • Nadzór nad realizacją planów pracy oraz kontrola dyscypliny.
    • Przygotowywanie zakresów obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności dla podległego personelu.
    • Opiniowanie i okresowa ocena pracy pracowników.
    • Planowanie i prowadzenie szkoleń, w tym sporządzanie rocznych planów podnoszenia kwalifikacji.
    • Wdrażanie nowych pracowników we współpracy z doświadczonym personelem.
  • Organizacja pracy i administracja:
    • Planowanie miesięcznych grafików pracy i rocznych planów urlopowych, organizacja zastępstw.
    • Rozliczanie kwartalne kart pracy, sporządzanie wniosków do wypłaty wynagrodzenia (w tym za pracę zmianową i nadgodziny) oraz zatwierdzanie rachunków z umów cywilnoprawnych.
    • Sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentacji finansowo-księgowej w zakresie usług medycznych i nadzór nad przygotowaniem zestawień dla księgowości.
    • Zapewnienie właściwego wyposażenia stanowisk pracy w leki, wyroby medyczne, sprzęt i materiały, weryfikacja i zatwierdzanie zamówień.
  • Nadzór nad jakością i bezpieczeństwem:
    • Wdrażanie, aktualizowanie i egzekwowanie procedur z zakresu profilaktyki zakażeń oraz dekontaminacji sprzętu i pomieszczeń.
    • Nadzór nad przestrzeganiem terminów ważności leków oraz warunków ich przechowywania.
    • Egzekwowanie zasad aseptyki i antyseptyki oraz monitorowanie segregacji odpadów medycznych.
    • Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych (w tym kontroli czystości) oraz reprezentowanie placówki podczas audytów ZSZ, wizyt akredytacyjnych i kontroli Inspekcji Sanitarnej.
  • Sprawozdawczość i współpraca:
    • Terminowe opracowywanie zleconych sprawozdań i materiałów statystycznych, w tym cotygodniowych meldunków o zachorowaniach na grypę dla PPIS oraz comiesięcznych rejestrów przypadków szczególnych.
    • Koordynowanie przepływu informacji oraz uczestnictwo w zebraniach i zespołach roboczych.
    • Merytoryczny udział w przygotowaniu postępowań przetargowych oraz współudział w realizacji usług promocyjnych.
    • Organizacyjne przygotowanie zasad współpracy z podmiotami finansującymi świadczenia medyczne ze środków publicznych.
  • Rola kliniczna i interwencyjna:
    • Wykonywanie czynności pielęgniarskich w przypadku absencji personelu oraz udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia życia i zdrowia.
    • Rozwiązywanie problemów i konfliktów w zespole, dbanie o dobrą atmosferę pracy.

Wymagania:

  • Tytuł zawodowy minimum lic. pielęgniarstwa i tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa oraz 5 lat pracy w podmiocie leczniczym.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa, w szczególności prawa pracy (w tym art. 100
    i 211 KP) oraz regulacji dotyczących świadczenia usług medycznych.
  • Znajomość aktów prawnych regulujących merytoryczny zakres działania komórek organizacyjnych.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne, przywódcze i komunikacyjne.
  • Umiejętność podejmowania interwencji kryzysowych oraz rozwiązywania konfliktów.
  • Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, skrupulatność, dokładność i terminowość.
  • Dyspozycyjność.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z systemem KS-SOMED.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Znajomość norm Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ).
  • Specjalizacja w dziedzinie pielęgniarstwa epidemiologicznego.
  • Dodatkowe kursy i specjalizacje.

 
Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Pracę w dynamicznym zespole profesjonalistów.
  • Nowoczesną infrastrukturę zapewniającą komfortowe warunki pracy
  • Dedykowany i bezpłatny parking dla Pracowników
  • Dodatkowe benefity (Ubezpieczenie Grupowe, karta Medicover Sport, imprezy integracyjne)
  • Kursy, szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV:
• Osobiście w dziale kadr
• Mailowo na adres: praca@mcm.net.pl

Aplikuj teraz !